Account
Ik kan niet inloggen, wat kan ik doen?
Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam of e-mailadres?
Dit kun je zelf regelen via de volgende link : Accountgegevens
Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact met me op.
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Dit kun je zelf regelen via de volgende link : Accountgegevens
Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact met me op.
Waar kan ik mijn (vorige) bestellingen bekijken?
Jouw bestellingen kun je inzien via de volgende link : Bestellingen
Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact met me op.
Bestelling
Kan ik de gegevens van mijn bestelling wijzigen?
Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?
Afspraken
Hoe maak ik een afspraak voor een sessie of traject?
Zodra je een sessie of traject aangeschaft hebt in de shop, neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op om samen een (eerste) sessie in te plannen.
Kan ik mijn afspraak verplaatsen?
Ja, dat is mogelijk! Sessies kunnen tot maximaal 24 uur van tevoren kosteloos verplaatst worden. Het beste neem je hiervoor contact met me op per mail. Zet er in ieder geval de volgende informatie in:
- Datum en tijdstip van je afspraak.
- Welk type afspraak, zoals: 1-op-1 Activatie Sessie, of 3e afspraak Funderings Traject.
- Of je wilt annuleren of verzetten.
- Indien je een nieuwe voorkeursdag en/of tijdstip hebt, kan je deze ook alvast als optie doorgeven. Let op: de nieuwe afspraak dient dan nog wel door mij bevestigd te worden per mail.
Kan ik mijn afspraak annuleren?
Ja, dat is mogelijk! Sessies kunnen tot maximaal 24 uur van tevoren kosteloos geannuleerd worden. Het beste neem je hiervoor contact met me op per mail. Zet er in ieder geval de volgende informatie in:
- Datum en tijdstip van je afspraak.
- Welk type afspraak, zoals: 1-op-1 Activatie Sessie, of 1e afspraak Funderings Traject.
- Of je wilt annuleren of verplaatsen.
Daarnaast geldt voor een sessie: Na verwerking van je mail, verwijder ik je afspraak uit de agenda. Nadat ik je annulering per mail bevestigd heb ontvang je doorgaans, afhankelijk van je bank, binnen enkele werkdagen je volledige terugbetaling via de betaalgegevens die bij mij bekend zijn.
Bij annulering binnen 24 uur tot de afspraak ben ik helaas genoodzaakt om 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag in rekening te brengen. Nadat ik je annulering per mail bevestigd heb ontvang je doorgaans, afhankelijk van je bank, binnen enkele werkdagen 25% van je aankoopbedrag terug via de betaalgegevens die bij mij bekend zijn. Uitzonderingen hierop zijn helaas niet van toepassing.
Voor een traject geldt: Wanneer je eerste sessie nog niet heeft plaatsgevonden, is het traject tot 24uur voor aanvang volledig kosteloos te annuleren. Na verwerking van je mail, verwijder ik je afspraak uit de agenda. Nadat ik je annulering per mail bevestigd heb ontvang je doorgaans, afhankelijk van je bank, binnen enkele werkdagen je volledige terugbetaling via de betaalgegevens die bij mij bekend zijn.
Bij annulering binnen 24 uur tot de eerste(!) sessie ontvang je 75% van je aankoopbedrag terug. Nadat ik je annulering per mail bevestigd heb ontvang je doorgaans, afhankelijk van je bank, binnen enkele werkdagen het overige aankoopbedrag terug via de betaalgegevens die bij mij bekend zijn. Uitzonderingen hierop zijn helaas niet van toepassing.
Bij annulering tijdens het traject (tenminste voorafgaand aan de 2e sessie) is restitutie helaas niet mogelijk. Het traject is wel op te schorten naar een later moment, op zijn hoogst 6 maanden na aanvang van het traject, d.w.z. datum van de eerste sessie. Voorbeeld: eerste sessie was op 1 januari ‘24. Het traject wordt halverwege gepauzeerd. Het traject mag dan uiterlijk 1 juli ‘24 weer herstart worden. Daarna vervalt het traject en is het niet meer mogelijk om de overige sessies te volgen. Uitzonderingen hierop zijn helaas niet van toepassing.
Levering en betaling
Hoe lang duurt het voordat mijn pakket geleverd wordt?
Het is mijn streven om je pakket dezelfde dag te verzenden. Echter is dit in sommige gevallen de volgende dag (m.u.v. zondag). Wanneer PostNL jouw bestelling heeft opgehaald bij het PostNL-punt, ontvang jij je pakketje doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen.
Voor items die na bestelling speciaal voor je ontworpen worden, duurt het 3-5 werkdagen voordat er tot verzending overgegaan kan worden.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat zal ik doen?
Vul je track & trace code in via ‘vind mijn pakket’.
Is de status van je pakket ‘bezorgd’ maar heb je niks ontvangen? Dan kan het zijn dat je pakketje bij één van je buren is afgegeven. Je ontvangt dan een ‘niet thuis’-briefje in je brievenbus, waarop genoteerd staat waar jij je pakketje kunt vinden. Wanneer je een online Postnl-account hebt, dan krijg je deze melding per e-mail of app.
Heb je geen ‘niet thuis’-briefje of -melding ontvangen, neem dan contact op met PostNL via ‘chatten/bellen met PostNL klantenservice’.
Heb je na 2 bezorgdagen dan alsnog je pakketje niet ontvangen? Neem dan per mail contact met mij op, zodat ik een onderzoek kan starten bij PostNL voor je.
Ik heb een incomplete bestelling ontvangen. Wat nu?
Al mijn pakketjes worden met zorg ingepakt. Mocht er onverhoopt toch iets ontbreken, dan kan je me het beste even een e-mail sturen naar info@sparklingstarkids.nl, met als onderwerp: ‘bestelling incompleet’. Zorg ervoor dat de volgende informatie altijd duidelijk in je mail staat:
• De besteldatum;
• Het factuurnummer;
• De productnaam van het ontbrekende product.Zo kan ik snel en gemakkelijk onderzoek doen naar jouw incomplete bestelling. Zodra ik nieuws heb, laat ik je dit meteen per e-mail of telefonisch weten. Komt goed!
Ik heb een defect product ontvangen. Wat zal ik doen?
Heel vervelend, maar dit kan soms voorkomen. De beste oplossing is om me een e-mail te sturen via info@sparklingstarkids.nl, met als onderwerp: ‘bestelling defect’. Om je snel te kunnen helpen is het belangrijk dat je de volgende informatie in je mail vermeldt:
• Het factuurnummer;
• Een duidelijke omschrijving van het product dat defect is;
• Één of meerdere foto’s van het defecte product en/of de verzenddoos die je hebt ontvangen.Ik neem dan per mail zo snel als mogelijk contact met je op.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Nadat ik je retour per mail bevestigd heb ontvang je doorgaans, afhankelijk van je bank, binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag terug via de betaalgegevens die bij mij bekend zijn.
Nadat ik je annulering per mail bevestigd heb ontvang je doorgaans, afhankelijk van je bank, binnen enkele werkdagen het (resterende) aankoopbedrag overeenkomstig met de gestelde annuleringsvoorwaarden terug via de betaalgegevens die bij mij bekend zijn.
Hoe neem ik contact op?
Heb je nog vragen, opmerkingen of is er nog iets anders dat je graag met me wilt delen? Dan kan je me tijdens kantooruren telefonisch bereiken op +31 6 587 784 13 of stuur me een mail via info@sparklingstarkids.nl.
Het kan zijn dat ik door mijn werkzaamheden even niet kan opnemen. Een mail komt altijd aan en beantwoord ik binnen enkele werkdagen.
Retourneren
Kan ik mijn aankoop retourneren?
Ja, het is mogelijk om je product(en) te retourneren. Uitzonderingen hierop zijn producten die in opdracht speciaal voor je ontworpen zijn, Activatie Video Sessies, webinars en replays.
Hygiënisch gevoelige producten zoals kruidenzalven en andere kruidenartikelen mogen ongeopend retour. Kijk voor meer info bij ‘Kan een geopende product retour?’ of ‘Hoe werkt retourneren?’.
Kan ik mijn aankoop ruilen?
Nee, dit kan niet. Wel is het natuurlijk mogelijk om het ontvangen product te retourneren, mits in onbeschadigde staat. Je kunt vervolgens een nieuwe bestelling online plaatsen en ontvangt het aankoopbedrag van het geretourneerde product volgens de gestelde voorwaarden terug.
Kan ik een geopend product retour sturen?
Een deel van het assortiment bestaat uit hygiënegoederen. Deze worden na opening en/of gebruik niet meer retour genomen. Neem even contact op met me als je hier nog vragen over hebt.
Wat is de retourtermijn?
Producten kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd. Zodra ik je pakketje verwerkt heb, krijg je daarvan een bevestiging per mail. De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.
Wat is de status van mijn verzending?
Je kunt de status van de retourzending vinden door het zendingsnummer dat op je retourbewijs staat, in te vullen op de website van je postleverancier.
Hoe werkt retourneren?
- STAP 1: Vraag per mail een retourformulier aan en print deze uit;
- STAP 2: Vul het door jou ontvangen retourformulier in;
- STAP 3: Doe het product dat je wilt retourneren in een stevige doos (liefst in de originele verzenddoos) en verpak het product goed voor de transport.
- STAP 4: Knip het retouradres van het retourformulier af en plak deze over het oude verzendadres heen;
- STAP 5: Voeg de rest van het formulier toe in de doos en plak de doos goed dicht;
- STAP 6: Ga met het pakket naar de postleverancier van je keuze en retourneer je pakket naar het adres dat je op de doos hebt geplakt. Je ontvangt van het betreffende servicepunt een retourbewijs. Bewaar deze goed om de status van je retourzending te kunnen checken. Normaal gesproken duurt het enkele werkdagen voordat je retourzending bij me arriveert. Zodra je retourzending verwerkt is, ontvang je van mij een mailtje.